piątek, 21 marca 2014

Proces konserwacji domu - czy warto skorzystać z oferty? 

Mieszkam bez żadnych współlokatorów w małym domku na końcu miasta i za każdym razem awaria to dla mnie ogromny kłopot, bo nie mam nikogo, do kogo mogę zwrócić się z prośbą o pomoc. Zwykle gdy coś złego się dzieje, dzwonię po fachowców, ale nie zawsze jestem w stanie zobaczyć co się dzieje w domu. Zwłaszcza w miesiącach zimowych, trzeba obejrzeć instalacje, ale ja się na tym nie znam. W końcu brat polecił mi stronę http://rutex-home.pl/oferta/ i postanowiłam, że sprawdzę ofertę technicznej obsługi domu. Umówiłam się ze specjalistami, którzy skontrolują wszystkie instalacje. Na pewno to dobre rozwiązanie, dzięki nadzorowi przez siedem dni w tygodnia będę mogła w końcu wyjeżdżać na wakacje i nie martwić się, że dojdzie do awarii. Fotografie z- Pomiary Rutex

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz